Monday, March 26, 2012

Kegiatan Bahasa Melayu Bagi Dwimingguan

      Perkhemahan Bahasa Melayu yang saya lalui tak lama yang lepas pada hari selasa 13 mac amat menarik untuk saya kerana benda benda yang saya belum main atau benda yang saya belum terlihat, terdapat di sana.

Saya amat bangga kerana saya datang untuk perkhemahan itu, saya tidak kesal untuk datang ke perkhemahan itu. Kami datang dan berkumpul di dewan sekolah, dan kami dipecahkan kepada tujuh kumpulan dan ada lima stesen.

Stesen stesen yang ada di situ adalah stesen bermain gamelan, bermain dengan batu seremban, joget tarian, bikin epok epok dan bermain gasing. Sebelum (Amazing Race) itu bermula kita cuba buat apa yang ada pada stesen stesen tersebut.

Itu perkhemahan yang paling best yang saya pernah melalui..
Daripada Raihan

No comments:

Post a Comment